Талісман-Автостиль

Новий PEUGEOT 408 - динамічний та вражаючий фастбек с-класу

Новий PEUGEOT 408 - динамічний та вражаючий фастбек с-класу

Новий PEUGEOT 408 являється неординарним автомобілем, як в історії бренду, так і на ринку автомобілів в цілому. З новим 408 бренд PEUGEOT демонструє вершину креативності своєї команди, пропонуючи новий динімчний силует фастбека який взбирається на вершину С-класу. 

Яскрава новинка з її емоційним дизайном, гострими гранями, сміливими лініями корпусу задає нові стандарти класу, виступаючи еталоном і зразком того, як повинен виглядати сучасний динамічний фастбек. 

PEUGEOT 408 має граційний силует, що типово для моделей бренду та робить автомобіль ще більш впізнаваним. Його лінії чіткі, решітка радіатора забарвлена в колір кузова, що ідеально поєднується з передньою частиною та дає змогу новому 408 гордо похизуватися новою емблемою PEUGEOT.
Новинка є справжнім прикладом еволюції дизайну і технологій. Наприклад, радар для систем допомоги при водінні ховається за новим логотипом: це стало можливим завдяки використанню нових матеріалів, які сумісні з радіолокаційними хвилями. Таким чином, логотип вдалося розмістити точно по центру решітки радіатора, а номерний знак перемістився трохи нижче.

Сучасна конструкція, висока ефективність

Новий PEUGEOT 408 побудований на основі нової генерації платформи EMP2 (Efficient Modular Platform 2), яка дозволяє створювати автомобілі з різними типами силових установок в межах однієї моделі. Для новинки запропоновані як традиційні ДВС-версії, так і електрифіковані модифікації. 
Новий PEUGEOT 408 має довгу колісну базу 2,787 м, загальна довжина автомобіля становить 4,69 м, а ширина – 1,859 м із складеними дзеркалами.


Об'єм багажного відсіку в стандартному варіанті становить 536 літрів. При складанні заднього дивана, об'єм багажного відсіку збільшується до максимального значення в 1 611 літри.
Новий PEUGEOT 408 пропонується з колісними дисками розмірністю від 17 до 20 дюймів. 
Досконалість та ефективність в серці автомобіля


Особливу увагу було приділено аеродинаміці нового PEUGEOT 408, щоб покращити енергетичний баланс. Бампер, кришка багажника, дифузор, стійки кузова, дзеркала, екрани під кузовом і тд. - всі частини кузова були оптимізовані. 


Для досвідчених пілотів і вимогливих клієнтів Новий PEUGEOT 408 пропонуватиме відразу два Plug-in гібрида:
PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8 – привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 180 к.с. (132 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, викиди CO₂ від 26 г / км, запас ходу на електротязі до 59 км (згідно WLTP, в процесі уточнення);


PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 – привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 150 к.с. (110 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, викиди CO₂ від 25 г / км, запас ходу на електротязі до 60 км (згідно WLTP, в процесі уточнення).

Обидві версії гібридів оснащені батареєю типу «Літій-Іон» має ємність 12,4 кВт·год і потужність 102 кВт. Доступні два типи бортових зарядних пристроїв: стандартний однофазний зарядний пристрій на 3,7 кВт і додатковий однофазний зарядний пристрій на 7,4 кВт.

Також доступний двигун внутрішнього згоряння: 1,2-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун PureTech потужністю 130 к.с., який відповідає останнім нормам викидів CO₂. Слід зазначити, що всі двигуни нового PEUGEOT 408 оснащені 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, що гарантує спокій і ефективність.
Для даної моделі відсутня версія з дизельним двигуном, але запланований вихід повністю електричної версії. 


Високотехнологічні інновації та системи допомоги водієві.

На борту нового PEUGEOT 408 широкий спектр систем допомоги водієві останнього покоління, які отримують інформацію, зібрану 6 камерами та 9 радарами, роблячи керування та маневрування більш безпечним та плавним.
Одним з кращих прикладів подібного є пакет Drive Assist 2.0, який робить ще один крок до автономного водіння. Даний пакет включає в себе адаптивний круїз-контроль, систему утримання в смузі руху, а також дві нові функції:
напівавтоматичне перестроювання по смугах – система передбачає, що водій обжене автомобіль попереду і потім допоможе йому повернутися в свій ряд, працює на швидкості від 70 км/год до 180 км/год;
підтримання рекомендованої швидкості – система пропонує водієві підлаштувати свою швидкість руху (прискориться або сповільниться) відповідно до знаків швидкісних лімітів.

Крім того, новинка готова здивувати обладнанням, яке раніше зустрічалося тільки в автомобілях преміум класу. Наприклад:
- радари далекого радіусу дії (75 метрів) для системи контролю «сліпих зон» дзеркал заднього виду;
- система попередження втоми водія, яка виявляє порушення пильності під час тривалої їзди та на швидкості понад 65 км/год, аналізуючи мікрорухи керма. 
- система нічного бачення Night Vision, яка виявляє тварин та пішоходів перед транспортним засобом вночі або в умовах поганої видимості;
- попередження про перехресний трафіку ззаду;
- камера заднього виду з 180-градусним кутом огляду і HD-розширенням;
- система допомоги при паркуванні з 360-градусним «круговим» оглядом і чотирма камерами (спереду, ззаду, справа, зліва);
- підігрів лобового скла по всій площі та підігрів рульового колеса;
- автоматичне переналаштування дзеркал заднього виду при виборі передачі заднього ходу.

 



Справжня насолода від водіння завдяки PEUGEOT i-Cockpit®
Концепція облаштування інтер'єру PEUGEOT i-Cockpit® - це вже частина ДНК Бренду. З кожним поколінням та моделлю оригінальний фірмовий салон поліпшується і вдосконалюється. 

Салон PEUGEOT i-Cockpit® в Новому PEUGEOT 408 виконаний за принципом «центрального місця для водія-пілота»: все побудовано навколо екрану, який задає оптимальну ергономіку посадки водія. 
Примітна арка центральної консолі переходить в спеціальний слот, де облаштована ніша з бездротовою зарядкою для смартфона. Інша частина центральної консолі спроектована так, щоб служити для розміщення речей і досягнення більшого комфорту в дорозі.

Унікальний дизайн інтер'єру підкреслений різноманітністю оздоблювальних матеріалів і декору в салоні. Наприклад, світлодіодна «атмосферна» підсвічування (8 кольорів на вибір) висвітлює центральну консоль і дверні панелі. Останні, в свою чергу, мають покриття з тканини або алькантари, а також прикрашені алюмінієвим декором.

Мультимедіа i-Connect and i-Connect Advanced
Нова інформаційно-розважальна мультимедійна система PEUGEOT i-Connect об'єднує найкраще з двох світів - світу автомобілів та світу смартфонів. 

Функція інтеграції смартфонів і відображення їх інформації тепер бездротова. Крім того, за допомогою технології Bluetooth можна одночасно підключити два телефони. Центральний 10-дюймовий сенсорний HD-дисплей пропонує багатовіконний режим і підтримку «віджетів» або ярликів. 

Команда «OK, PEUGEOT» підключає функцію голосового управління. Причому фрази можна вимовляти природним чином, ніби це діалог з людиною. Голосові команди дають можливість управляти запитами і різними функціями інформаційно-розважальної системи. 
Зручні і комфортабельні сидіння, якісний звук
Новий PEUGEOT 408, розроблений як фастбек найвищого класу С-сегменту для насолоди від далеких подорожей та буденних поїздок по місту.
Дизайн сидінь нового PEUGEOT 408 розроблений щоб забезпечити максимальний комфорт та зручність посадки. Важливо відзначити, що передні сидіння мають AGR-сертифікат схвалення (Aktion für Gesunder Rücken, Кампанія «За здорову спину»). Нарешті, передні сидіння можуть бути оснащені 10-позиційними електричними регулюваннями з двома налаштуваннями пам'яті, а також 8-ми секційним масажем з 5-ма режимами роботи.
На другому ряду сидінь пасажирів зустрічає відмінний простір, що робить новий 408 найпростішим PEUGEOT для задніх пасажирів. Крім того, ззаду передбачено два роз'єми USB Type-C (починаючи з комплектації Allure).
Ідеальну атмосферу салону доповнює ідеальне звучання висококласної аудіосистеми FOCAL® Premium Hi-Fi. 

Новий PEUGEOT 408 вийде на європейський ринок на початку 2023 року. PEUGEOT 408  - це автомобіль із глобальними амбіціями, який спочатку буде вироблятися в Мюлузі, Франція, для європейського ринку, а потім вийде на китайський ринок та почне локальне виробництво на заводі в Ченду в Китаї.