Талісман-Автостиль

Нові силові агрегати PLUG-IN HYBRID від PEUGEOT: ефективно і захоплююче!

PEUGEOT представляє нові силові агрегати PLUG-IN HYBRID з бензиновими
двигунами.
Нова силова установка вдало доповнить існуючу лінійку двигунів
PEUGEOT 3008, а також PEUGEOT 508 та 508 SW. Системи HYBRID і HYBRID4 (з повним
приводом) будуть інтегровані в нові PEUGEOT 508 та PEUGEOT 3008,
відповідно, і стануть доступні європейським покупцям в другому кварталі 2019
року.
Відчуття від керування автомобілями PEUGEOT стають яскравішими завдяки
повному приводу (HYBRID4), особливої ​​динаміці в режимі «Спорт», широким
можливостям в комбінованому режимі «Hybrid» або безшумному і доброзичливому
до навколишнього середовища режиму ZEV (Zero Emission Vehicle) з нульовим викидом шкідливих
речовин за рахунок використання тільки електричної тяги.
Проста і інтуїтивно зрозуміла технологія PLUG-IN HYBRID пропонує максимальну
свободу в місті, на трасі або на заміських ділянках. Свободу вибору: передній
або повний привід, 225 л.с. або 300 к.с. потужності, седан, універсал і SUV. свободу
використання одного з 4 режимів.
Два нових силових агрегату підтверджують курс PEUGEOT на ще більш ефективну
і вражаючу мобільність без кордонів #UnboringTheFuture.

«Наші силові агрегати PLUG-IN HYBRID повністю відповідають цінностям Марки: вони
допомагають зробити враження від водіння ще яскравіше. Клієнти як і раніше будуть
купувати автомобілі PEUGEOT і зможуть вибирати той силовий агрегат, який
найкращим чином відповідає їхнім потребам і умовам експлуатації»

Жан-Філіп Імпарато, CEO PEUGEOT

 

ТЕХНОЛОГІЯ PLUG-IN HYBRID

PEUGEOT представляє гаму PLUG-IN HYBRID, а саме силові агрегати HYBRID і
HYBRID4, в яких електродвигуни використовуються спільно з бензиновими двигунами.

Бензиновий двигун внутрішнього згоряння
У складі силового агрегату HYBRID використовується двигун PureTech 1.6 потужністю 180
л.с., а в складі HYBRID4 - 200 к.с. Двигун PureTech 1.6 був удосконалений шляхом
установки стартер-генератора і спеціальних елементів системи охолодження.

Нова «електрифікована» автоматична коробка передач
Двигун PureTech агрегатирован з новою 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач
e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission - 8 speeds), спеціально призначеної для
силових агрегатів PEUGEOT PLUG-IN HYBRID.
Працюючий спільно з коробкою передач електродвигун, встановлений на передній
осі, розвиває потужність, рівну 110 к.с. (80 кВт).
Для ефективного і непомітного переходу від електричної тяги до використання двигуна
внутрішнього згоряння і назад замість гідротрансформатора використовується багатодискове
зчеплення «мокрого» типу. Це дозволяє підвищити крутний момент на 60 Нм, прискорюючи
реакцію двигуна.

«Електрифікована» задня вісь
При використанні силового агрегату HYBRID4 на задній осі автомобіля з многоричажной
підвіскою встановлюється інвертор, електродвигун потужністю 110 к.с. (80 кВт) та
редуктор, які забезпечують використання режиму повного приводу. причому установка
даного обладнання розміри салону не змінила.

ТЕХНОЛОГІЯ PLUG-IN HYBRID

PEUGEOT представляє гаму PLUG-IN HYBRID, а саме силові агрегати HYBRID і
HYBRID4, в яких електродвигуни використовуються спільно з бензиновими двигунами.

Бензиновий двигун внутрішнього згоряння
У складі силового агрегату HYBRID використовується двигун PureTech 1.6 потужністю 180
л.с., а в складі HYBRID4 - 200 к.с. Двигун PureTech 1.6 був удосконалений шляхом
установки стартер-генератора і спеціальних елементів системи охолодження.

Нова «електрифікована» автоматична коробка передач
Двигун PureTech агрегатирован з новою 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач
e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission - 8 speeds), спеціально призначеної для
силових агрегатів PEUGEOT PLUG-IN HYBRID.
Працюючий спільно з коробкою передач електродвигун, встановлений на передній
осі, розвиває потужність, рівну 110 к.с. (80 кВт).
Для ефективного і непомітного переходу від електричної тяги до використання двигуна
внутрішнього згоряння і назад замість гідротрансформатора використовується багатодискове
зчеплення «мокрого» типу. Це дозволяє підвищити крутний момент на 60 Нм, прискорюючи
реакцію двигуна.

«Електрифікована» задня вісь
При використанні силового агрегату HYBRID4 на задній осі автомобіля з многоричажной
підвіскою встановлюється інвертор, електродвигун потужністю 110 к.с. (80 кВт) та
редуктор, які забезпечують використання режиму повного приводу. причому установка
даного обладнання розміри салону не змінила.

Літій-іонна акумуляторна батарея
Літій-іонна акумуляторна батарея високої напруги (300 В) - як на версіях
HYBRID, так і на версіях HYBRID4 - встановлюється під другим рядом сидінь.
Віддача акумуляторної батареї становить від 11,8 кВт / год (HYBRID) до 13,2 кВт / год (HYBRID4).
Цей параметр один з кращих на ринку. Така віддача АКБ забезпечує рух
повністю на електричній тязі на відстань до 50 кілометрів згідно з протоколом
WLTP (2) і 60 кілометрів відповідно до протоколу NEDC (1).
З метою максимального використання переваг електричної тяги режим нульової
токсичності (Zéro Emission) вибирається за замовчуванням при відповідному рівні заряду

акумуляторної батареї. Рух на електричній тязі можливо при швидкості до 135 км / год,
на більш високих швидкостях використовується двигун внутрішнього згоряння.

Ефективні функції, що підсилюють задоволення від водіння

Нова функція «Brake»
Водій може активувати абсолютно нову функцію «Brake», яка дозволяє
уповільнити хід автомобіля без натискання на педаль гальма. Ця функція, що виконує роль
гальмування двигуном, дозволяє рекуперативним заряджати акумуляторну батарею,
наприклад, на спуску. В режимі руху «Drive» функція «Brake» активується
переміщенням клавіші «Shift and Park by wire» на селекторі автоматичної коробки
передач. Другим аналогічним переміщенням цієї клавіші функція відключається.

Нова гальмівна система з електронним керуванням
Для збільшення запасу ходу при русі на електричній тязі гальмівна система з
високою енергетичною ефективністю i-Booster накопичує енергію при гальмуванні
або уповільнення без натискання на педаль гальма (на звичайних автомобілях з двигунами
внутрішнього згоряння ця енергія зазвичай розсіюється). В системі i-Booster замість
вакуумного насоса, характерного для класичних автомобілів з двигунами внутрішнього
згоряння, використовується електронасос.

Нова функція «e-SAVE»
Отримати задоволення від руху на електричній тязі допоможе функція «e-SAVE». вона
дає можливість водієві організувати поїздку з попереднім резервуванням
необхідного запасу електроенергії (10 км, 20 км або повний заряд акумуляторної
батареї). Доступ до цієї функції здійснюється за допомогою меню «e-SAVE» на сенсорному
дисплеї. Після програмування даної функції відповідна інформація
відображається на панелі приладів із зазначенням зарезервованого запасу ходу в
кілометрах. Після цього для активації в необхідний момент руху з використанням
тільки електродвигуна досить вибрати режим нульової токсичності «Zéro Emission» з
допомогою перемикача режимів водіння.

Проста і швидка зарядка акумуляторної батареї
Зарядка здійснюється:

  • за 7 годин від стандартного роз'єму (зарядний пристрій 3,3 кВт, 8 A);
  • за 4 години від посиленого роз'єму типу Green'up® (зарядний пристрій 3,3 кВт, 14 A);
  • менш, ніж за 1,5 години, при використанні блоку Wallbox (зарядний пристрій 6,6 кВт в якості опції, 32 A).

Для швидкого і простого отримання інформації про рівень заряду у роз'єму для зарядки
АКБ встановлені світлові індикатори. Після підключення електричного роз'єму
індикатор відповідного кольору покаже стадію процесу зарядки.

Непомітний люк для зарядки розташований в задньому лівому крилі автомобіля (симетрично
по відношенню до лючки заправної горловини паливного бака). Кабель для зарядки легко
укладається в спеціальний відсік під підлогою багажного відділення.

Нові враження від водіння
Нові силові агрегати PEUGEOT PLUG-IN HYBRID дарують яскраві враження від водіння.
Кожен режим водіння є ексклюзивним і викликає властиві тільки йому
неповторні відчуття:

  •  Тиша режиму нульовий токсичності «ZERO EMISSION» при русі тільки на
  • електричній тязі!
  •  Міць і динаміка в режимі «SPORT»;
  •  Широкі можливості режиму «HYBRID»;
  •  Оптимізована тягове зусилля в режимі повного приводу 4WD (на моделі
  • PEUGEOT 3008 HYBRID4);
  •  Режим «CONFORT», що поєднує режим «HYBRID» з комфортом і керованістю
  • (Нова модель PEUGEOT 508 HYBRID).

У всіх режимах є можливість використовувати електричну тягу при
відповідному рівні заряду акумуляторної батареї.
Високий технологічний рівень силових агрегатів HYBRID і HYBRID4 визначає
відчуття від водіння: керування автомобілем характеризується ергономічністю,
простотою і інтуїтивністю.

Енергійне водіння з PEUGEOT i-Cockpit®
Однією з основних відмінних рис Марки є водітельскоеместо PEUGEOT i-
Cockpit®, що дозволяє забезпечити динамічний і інтуїтивне водіння. З цією метою
проведена взаємна адаптація сенсорного дисплея і цифровий панелі приладів.

Цифрова панель приладів
Місце водія PEUGEOT i-Cockpit®, спеціально підготовлене для гібридних версій
автомобілів, включає систему виведення інформації для водіння в поле зору водія
(Режим водіння, індикатор рівня електроенергії, запас ходу на електричній тязі і т.
д.). При цьому повністю зберігається можливість вибору параметрів і персональних
налаштувань.
Індикатор потужності встановлений в правій частині цифрової панелі приладів замість
тахометра. Він розділений на 3 легко відрізняються зони:

  • Зона «ECO» призначена для використання під час водіння при оптимальному
  • споживанні енергії;
  • Зона «POWER» призначена для більш динамічного водіння;
  • Зона «CHARGE» інформує водія про фазах рекуперації енергії для зарядки акумуляторної батареї, в основному, при не натиснутих педалях.

Два індикатора на приладовій панелі дозволяють визначити рівень палива і запас
доступної електроенергії. Під кожним індикатором відображається показник запасу ходу в
кілометрах.
Поточний режим водіння відображається безперервно, щоб при необхідності його можна
було швидко змінити.
Під час зарядки на панелі приладів відображається інформація про відновлену
запас ходу на електричній тязі (в кілометрах), рівень заряду акумуляторної
батареї (у відсотках), швидкості зарядки акумуляторної батареї, а також залишився
часу до повної зарядки (в годинах і / або хвилинах).

Сенсорний дисплей
На сенсорному дисплеї відображається спеціальне меню для гібридного силового агрегату.
Віртуальна кнопка безпосереднього доступу до нової інформації входить в число органів
управління «toggle switches»:
- сторінка з індикацією потоків енергії показує стан роботи гібридної
системи,
- сторінка статистичних даних по витраті окремо вказує витрата
електроенергії і витрата палива;
- сторінка навігаційної системи містить додаткову інформацію:

  • зарядні станції (на додаток до автозаправних станцій);
  • «радіус дії» режиму електричної тяги;
  • загальний «радіус дії» електричної тяги + ДВС.

Нарешті, на сторінці клімат-контролю є доступ до функції попередньої
підготовки салону за допомогою електрообладнання, що дозволяє відрегулювати
температуру в салоні в залежності від температури зовнішнього повітря.

Підключений сервіс My Peugeot
Мобільний додаток MyPeugeot постійно вдосконалюється. Тепер з його допомогою
можна дистанційно запустити зарядку, отримати інформацію про хід та стан заряду
АКБ автомобіля, запрограмувати попередній обігрів або в будь-який момент і в
будь-якому місці отримати інформацію про витрату палива або електроенергії.
Установка силових агрегатів HYBRID4 і HYBRID на PEUGEOT 3008, а також на нові
моделі PEUGEOT 508 та 508 SW планується з осені 2019 року.

«Силові агрегати PEUGEOT PLUG-IN HYBRID відкривають для Марки унікальні
можливості, розширюючи лінійки PEUGEOT 3008, PEUGEOT 508 та 508SW! вони дозволять
клієнтам придбати досконалі автомобілі 3008 AWD і 508 (хетчбек або SW),
які дарують ще яскравіші відчуття від водіння ».

Лоран Бланше, Директор по продуктам PEUGEOT

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4: завжди і всюди
Виключно «потужний» характер моделі SUV PEUGEOT 3008, раніше недоступний для
серійних автомобілів PEUGEOT, набуває нових рис за рахунок випуску ще більш
досконалої версії HYBRID4. Ця версія з повним приводом розвиває потужність,
рівну 300 к.с. (220 кВт).
Це результат спільного використання двигуна PureTech потужністю 200 к.с. (147 кВт)
і двох електродвигунів (по одному спереду і ззаду), кожен з яких розвиває
потужність, рівну 110 к.с. (80 кВт).
Автомобіль розганяється з місця до 100 км / год за 6,5 секунди. Віддача акумуляторної батареї
становить 13,2 кВт.год і забезпечує запас ходу на електричній тязі, рівний 50
кілометрам по протоколу WLTP (2) (60 кілометрів по протоколу NEDC (1)).
В режимі 4WD (повний привід) оптимізується тягове зусилля при русі як по
звичайної автодорозі, так і по важкопрохідних ділянках. В цьому режимі забезпечується
бездоганне зчеплення коліс з будь-якою дорогою: мокрій, брудній або засніженій і ін.
При цьому крутний момент рівномірно розподіляється між усіма 4-ма колесами
автомобіля.
Таким чином, PEUGEOT 3008 HYBRID4 поєднує потужність і повний привід при
параметрах викиду CO2 на рівні кращих показників ринку: менше 49 г CO2 на кілометр
по протоколу WLTP (2).
Нова задня підвіска забезпечує пасажирам другого ряду високий
рівень комфорту. Використання такої підвіски не впливає на розміри салону і дозволяє
зберегти обсяг багажного відділення.
Силовий агрегат HYBRID4 призначений тільки для версії GT з ексклюзивною оббивкою
сірого кольору Alcantara® Gris Gréval і декоративними елементами з натурального
состаренного дуба «Grey Oak». Використовуються також функції допомоги при водінні (ADAS),
які вже пропонуються для нового PEUGEOT 508: адаптивний круїз-контроль з
функцією «Stop & amp; Go »і система допомоги в утриманні автомобіля на смузі руху.
Через кілька місяців після запуску версії HYBRID4 до неї приєднається версія з двома
провідними колесами HYBRID потужністю 225 к.с. (165 кВт), з двигуном PureTech
потужністю 180 к.с. (132 кВт), що працює в парі з електродвигуном потужністю 110 к.с.
(80 кВт).

PEUGEOT 508 та 508 SW HYBRID: високоефективні
Нові PEUGEOT 508 HYBRID і 508 SW HYBRID будуть оснащуватися двигуном PureTech
потужністю 180 к.с. (132 кВт) і електродвигуном потужністю 110 к.с. (80 кВт). Таким
чином, загальна максимальна потужність складе 225 к.с. (165 кВт).
Силовий агрегат HYBRID для нових моделей PEUGEOT 508 та 508 SW покликаний викликати ще
більш яскраві відчуття. Він сприяє оптимізації експлуатаційних витрат. при
ефективності двигуна на рівні кращих зразків ринку викиди CO2 становлять менше
49 г CO2 на кілометр по протоколу WLTP (2).

Акумуляторна батарея з віддачею 11,8 кВт.год забезпечує запас ходу на електричній
тязі, рівний 40 кілометрам по протоколу WLTP (2) (50 кілометрів по протоколу NEDC (1)).
Розташування силового агрегату дозволяє зберегти розміри салону і обсяг багажного
відділення, рівний аналогічного обсягу версій з двигуном внутрішнього згоряння (487 л
для PEUGEOT 508 і 530 л для PEUGEOT 508 SW).
Автомобілі пропонуються в 3-х варіантах комплектації:
- Allure (і Allure Business): основний варіант найвищої комплектації;
- GT Line для динамічного водіння;
- GT, це ексклюзивна комплектація, що має сидіння з оббивкою сірого кольору
Alcantara® Gris Gréval.